Priv-Serwer
Poradnik dotyczący bossów:
1. Skalista Małpa – 30Lv. Występuje w na końcu lochu małp w m2. Jest jednym z najłatwiejszych bossów, jej największe hity sięgają 700. Największym problemem w zabiciu Boss'a są właściwie jego strażnicy. Na serwie nie opłaca się na nią chodzić. Wypadają z niej medale i rzadko zioło z łatwych małp, które i tak do niczego się nie przydaje. Bez problemu można na nią chodzić na 30lv z przeciętnym eq.
2. Bestialski Kapitan – 42Lv. Jest nie wiele silniejszy od jego kolegi z Lochu Małp. Średnie dmg sięga max. 1k przy przeciętnym eq. Ma dużą regenerację HP. Tego BOSS'a można również bez problemu pokonywać na 30lv. Nie opłaca się go zabijać, bo nie wypada z niego nic wartościowego. Występuje w M2 w okolicach Dzikich Łuczników. Działa bon Silny przeciwko Ludziom.
3.Chodząca Małpa - 43Lv. Występuje na końcu Normalnego Lochu Małp (ten obok V2). Również bardzo łatwa do zabicia. Strzeże ją parę Kamiennych Małp. Opłaca się ją zabijać tylko z jednego powodu - Zioło z Normalnych Małp, którym można ożywić konia bojowego. Niestety, bardzo rzadko się respi. Jej max dmg sięga do 1,2k. Swoim surą - 52lv z Czarowanym i Wirem na G1 załatwiałem ją w bardzo krótkim czasie.
4.Wódz Orków – 50Lv. Można go znaleźć na środku Doliny Orków. Jego atak sięga do 4k. Bezproblemowy w ubiciu. Jego obstawa to parę Czarnych Orków. Jest go niestety ciężko znaleźć, gdyż zostaje natychmiast zabijany przez graczy expiących na środku mapy. Można go ubić każdą postacią. Dropi z niego szkata, a z niej czasem Pierścień Expa. . Działa bon Silny przeciwko Orkom
5.Ezoteryczny Przywódca – 54Lv. Pojawia się na ostatniej platformie Świątyni Hwang, obok DT spotykany tylko dlatego, że odlurowywują go gracze. Krótko mówiąc jest bardzo łatwy do zabicia, jego hity rzadko przekraczają próg 2k, do tego nie ma aż tak dużo PŻ i można jego słabszą formę zjechać bez poli, ale ma jedną, denerwującą, wyjątkową cechę –skurczybyk zawsze się odradza, jako kilka razy silniejszy Reinkarnowany Ezoteryczny Przywódca, no ale o tym w dalszej części poradnika…
6.Lord Małp – 55Lv. Znajduje się w Lochu Małp w oazie na pustyni. Jest bardzo łatwy do ubicia. Największym problemem są pilnujące go agresywne małpy. Jego największe dmg sięga do 1,5k (ale to jak ma dobry dzień ). Opłaca się go zabijać tylko dla zioła, którym można ożywić militara. Ogólnie mówiąc bardzo słaby BOSS, którego nie ma sensu rozwalać.
7. Królowa Pająków – 60Lv. Pojawia się w czerwonej komnacie na pierwszym poziomie Lochu Pająków. Krótko mówiąc ma słabiutki atak, do 3k i ogromną ilość PŻ. Może truć. Do jej ubicia przydaje się polimorfia, chociaż można jej dać radę każda postacią z bonami na potwory w 6/7 bonie. Wypada z niej szkatułka, z której dropi okazyjnie Pierścień Doświadczenia, poza ring’iem nie wypada z niej nic ciekawego, czasem bronie na 65(gorsze) i zbroje na 61.
8. Reinkarnowany Ezoteryczny Przywódca – 64Lv. Reinkarnacja Ezoteryka. Potężny BOSS, ma ogromną ilość PŻ. Nawet na Poli jest go trudno ubić. Tylko parę osób dawało mu radę bez przemiany w potwora. Najsmutniejsze jest to, że nic z niego nie wypada. Wygląda tak samo, jak jego poprzednie wcielenie, z tym że przyjmuje czerwonawy odcień. Jego dmg dochodzi do 7k z wiru i 4k z przywołania błyskawic. Pojawią się tam gdzie zabije się jego poprzednią wersję.
9.Król Pająków – 65Lv. Małżonek Królewny z V1. Bardzo silny BOSS. Posiada bardzo dużo PŻ. Spotkać go można tylko na eventach. Niestety nie mam pojęcia co z niego dropi na Avalonie, ale na innych serwerach – brak loot’u. Ma ogromną ilość PŻ, dodatkowo ogromne rozmiary i omdlewa. Nie należy do najsilniejszych pod względem ataku.
10. Olbrzymi Żółw – 67Lv. Bardzo denerwujący BOSS. Respi się w oazie. Trudny do zabicia z powodu ogromnej obrony i szybkiej regeneracji PŻ. Dodatkowo trudno go od siebie oderwać, bo się może teleportować. Ma dwa specjalne ataki: Tąpnięcie i Oddech. Tąpnięcie zabiera średnio 5k PŻ i odrzuca, a Oddech ok. 3-4k PŻ. Trudny do spotkania. Gracze najczęściej odlurowywują go pod TP na pustyni. Najłatwiej go rozwalić na Poli, chociaż i tak jest czasem trudno. Mentalem można go rozwalić z konia przy odpowiednim ustawieniu, tak żeby nie odrzucało żółwia. Wypada z niego całkiem spora suma yangów, kamień fundacyjny i szkatułka, z której wypadają bronie na 65Lv(lepsze) i zbroje na 61, czasem zdarzy się pierścień Expa.
11.Dziewięć Ogonów – 72Lv. Najłatwiej go spotkać koło Staruszka na górze Sohan. Nie jest silny. Każdy Body z nimfą+9 i bonami na potwory go ubije. Ma dwa ataki: Deszcz Lodu i Furia (na wygląd coś podobnego do berserku u woja). Deszcz zadaje najwięcej 6k, a Furia do 3k, dodatkowo odrzuca. Przywołuje Lodowe Golemy. Wypada z niego czasem Kamień Fundacyjny, Szkatułka, a z niej to samo, co z szkaty żółwia. Pierwszy raz zabity przez szamankę – Krwawą.
12. Ognisty Król – 73Lv. Respi się na Ognistej Ziemi, można go spotkać na całej mapie, chociaż najczęściej spotykany jest obok Staruszka ciężko go znaleźć. Jak na Boss’a ma bardzo mało PŻ, da się go ubić nawet healer’em bez Poli. Ma dwa atuty – duży atak nawet do 15k z krytykiem i często siada mu omdlenie. Wypada z niego Szkatułka, a z niej to samo co ze szkaty 9 Ogonów.
13.Król Demonów - 75Lv. Słaby BOSS, występuje na 2 piętrze DT, da się go ubić nawet na 60lv, drop z niego jest dosłownie znikomy. Zabija się go tylko po to, aby przejść na kolejne piętro. Jego największy dmg na serwie dochodzi do 6k. Działa bon Silny przeciwko Nieumarłym.
14. Czerwony Smok – 75Lv. Na privie jest nie do ubicia, przywołuje Ognistych Wojowników. Nie mam pojęcia, co z niego dropi. Ma ogromne rozmiary - zajmuje pół Oazy. Widziany tylko na Evencie.
15. Elit. Król Demonów – 75Lv. Wygląda tak samo, jak jego słabszy kolega z 2 piętra, z tym, że spotyka się go dopiero po pieczęciach. Jego zabicia jest wymagane, aby pojawił się kowal, aby kowal mógł ulepszać trzeba go zabić jako ostatniego ze wszystkich mobów. Jego atak sięga do 12k. Ogólnie mówiąc, to nie jest silny, do jego ubicia nie potrzeba Poli. Wypada z niego Szkatułka, z której dropią między innymi Bojowe, Partyzany i Zbroje na 61.
16. Zjawa Żółtego Tygrysa – 75Lv. Całkiem silny BOSS. Ma sporo PŻ i silny atak – do 16k. Atakuje błyskawicą. Notorycznie lubi przyzywać Ropuszych Generałów. Pojawia się na „łąkach” za Wieżą Demonów. Do jego ubicia jest raczej wymagane Poli, trzeba go otruć. Wypada z niego Szkatułka, a z niej czasem zdarzy się Bojowy.
17. Umarły Rozpruwacz – 78Lv. Występuje na ostatnim piętrze DT. Na Samsung jego atak sięga max. 2k. Ma dosłownie – w h** PŻ. Do zabicia go wymagane jest Poli. Tylko parę osób go ubiło bez przemiany w potwora m.in. Arcana i podobno CichyKot. Zawsze wypada z niego Szkatułka, a z niej stalki i bronie na 75Lv. , wraz z gildia Moonlight (5 miesiący temu). Działa na niego bon Silny przeciwko Nieumarłym. Potocznie nazywany Ripperem. Drop z niego jest dopiero od 75Lv.
18.Olbrzymi Duch Drzewa- 84Lv. Wiele osób zna sytuację, gdy bije się metka na 90Lv i nagle bum i wyskakuje drzewo na pół ekranu, którego nie da się ubić w pojedynkę – to właśnie jest Olbrzymi Duch Drzewa. Ten BOSS ma dużą ilość PŻ i mały atak. Respi się z Metinów na 85 i 90Lv, pada, gdy Metin uda się rozwalić. Bardzo rzadko, ale wypadają z niego ogromne sumy Yangów.
20. Lodowa Wiedźma - 89Lv. Na Samsung spotykana tylko na evencie. W porównaniu do swojej rówieśniczki z PL jest jak niemowlak. Ubić ją może każdy, jak na swój Lv jest słabiuteńka. Jej najsilniejszy atak to Lodowy Deszcz, którego dmg sięga 0. Nie ma z niej dropu.
Niebiański smok: Przywołuje go GM . Jest bardzo silny . Samemu trudno go ubić
Dodatkowe informacje:
Otrucie: Aby otruć boss’a musisz mieć 7Lv mniej niż on, czyli np. gdy Ripper ma 78Lv, to ty musisz mieć 71Lv, albo wyżej, gdy masz 70Lv, nie możesz go otruć.
-Dobrze jest mieć w 6 i 7 bonie 10% na potwory i 100% na Nieumarłych i jakąs broń ze średnimi przy zabijaniu Rozpruwacza. Musisz wiedzieć, ze ripper na Samsung jest o wiele silniejszy niż ten z PL.
Poradnik by [GM]DEDZIO
Ostatnio edytowany przez DEDZIO (Dzisiaj 16:55:30)
Offline